Неділя
28.04.2024
16:56
Пошук
Вхід на сайт
Годинник
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Калькулятор
Друзі сайту
  • Зеленецька ЗОШ
  • Управління освіти Кельменецької РДА
  • Департамент освіти молоді та спорту Чернівецької ОДА
  • ІППОЧО
  • Міністерство освіти та науки України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Завдання та відповіді на тести ЗНО
  • Тести ЗНО онлайн з математики
  • Методичний портал
  • Все для вчителя інформатики
  • Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 28
    Статистика
    Соц. мережі
    Все для вчителя математики
    Головна » 2017 » Червень » 12 » Ключові зміни оновлених програм 5-9 класів з математики
    20:44
    Ключові зміни оновлених програм 5-9 класів з математики

    Основним посилом обговорення навчальної програми з математики була надмірна завантаженість курсу. Оскільки додаткова кількість годин, яку просила більшість дописувачів, не входила до повноважень робочої групи, було прийнято рішення максимально розвантажити наявний матеріал в межах діючого стандарту. Вилучено деякий матеріал, який не використовується ні для логічного розгортання курсу, ні під час розв’язування задач і не має прикладного значення, звужено межі застосування окремих математичних фактів, зменшено обсяг громіздких обчислень і перетворень. При цьому до програми не включався новий зміст навчання.

    Розвантаження відбулося і шляхом уточнення, корегування очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів з метою спрощення деяких з них, уникнення надмірної їх деталізації.

    Проаналізовано міжпредметні зв’язки, по можливості переставлено математичний матеріал для кращого його використання в інших предметах. Зокрема в межах теми «Раціональні вирази» (8 клас) переставлено стандартний вигляд числа, що використовується в хімії.

    Робоча група намагалася сформулювати навчальну програму таким чином, щоб посилити практичну спрямованість курсу математики. По можливості більшість задач, що пропонуються учням для розв’язання, мають практичний зміст. Для зручності вчителя в кінці кожного класу сформульовано певний перелік практичних задач, що можуть виконуватись на уроках. Їх розв’язання сприятиме реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей.

    Зазнала також змін структура програми. Суттєва зміна – порядок стовпців змістової частини. На перше місце поставлено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, а не зміст навчального матеріалу, необхідний для їх досягнення, щоб підкреслити, що не самі знання є основною метою навчання. Очікувані результати навчання упорядковані за знаннєвим, діяльнісним і ціннісним компонентами компетентностей та їх складниками.

    Зміни стосуються кількості годин на кожну тему. Із усіх класів було вилучено тему повторення. Також орієнтовану кількість годин замінено на мінімальну. За рахунок цього було виділено суттєву кількість годин резерву, що пропонується використати на розгляд вчителя: повторення матеріалу на початку та/або в кінці року, або на збільшення кількості годин на кожну із вказаних у програмі тем.

    Суттєві зміни у змісті навчання

    Алгебра. 9 клас

    1. Переставлена тема «Послідовності, прогресії» (тепер вона вивчатиметься раніше).

    2. Введено тему передбачену державним стандартом «Основи комбінаторики, ймовірності, статистики», але очікувані результати її вивчення максимально спрощені.

    Геометрія. 7 клас

    1. Повернуто основні задачі на побудову, але на рівні ознайомлення саме з основними побудовами (без вироблення уміння розв’язувати задачі на побудову за допомогою основних задач).

    9 клас

    1. З теми «Геометричні перетворення» вилучено навчальний матеріал, що стосується перетворення подібності та площ подібних фігур.
    Переглядів: 692 | Додав: mat | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar